חברת השמה עובדת בשבילכם

לא כולם פנויים כדי לנהל את התהליך אחר חיפוש מקום עבודה בעצמם. זה יכול להיות מסיבות שונות, ובין היתר מסיבה שישנם מועמדים שעדיין עובדים במקום עבודתם ולא רוצים שהבוס שלהם ידע שהם מחפשים מקום חדש. חברת השמה פותרת את הבעיה, ומחפשת עבורכם משרה מתאימה באופן דיסקרטי שלא יסכן את מקום העבודה הנוכחי שלכם.

חיפוש עבודה דרך חברת השמה לא כרוך בתשלום

חברות השמה לא גובות מכם כסף בשום שלב. אז נכון, חיפוש עבודה באינטרנט אינו עולה כסף, אך ישנן משרות חמות ויוקרתיות שבעבורן תצטרכו לרכוש מנוי חודשי, ואם תרצו לקבל למייל שלכם עדכונים על משרות חדשות שעולות לאתר, גם כן תדרשו לשלם. בחברות השמה, לא רק שאתם אינכם משלמים דבר, אתם גם זוכים ליחס אישי ובלתי אמצעי שיעזור לכם להגיע אל המשרה אותה אתם מבקשים לעצמכם.

שירותי השמה

שירותי ההשמה מבוצעים באמצעות גיוס מועמדים מתאימים, קבועים ומקצועיים, מיון שלהם ושליחתם אל מקום העבודה המתאים להם ביותר. לטובת גיוס ומיון איכותיים, אנו משתמשים באמצעים מתקדמים על מנת להביא אל המעסיק את העובד הנכון ובזמן הנכון. יחסי עובד-מעביד במסגרת שירותי השמה חלים על המעסיק החל מהיום הראשון של תחילת העבודה, ובכלל זה מתן תנאים סוציאליים ותשלום שכר. היתרונות בעבור העובד בשירות מסוג זה הם יחס אישי והתמקדות בהעדפותיו האישיות עד למציאת המשרה המתאימה, והיתרונות בעבור המעסיק הם קבלה של כוח אדם איכותי ויציב לאחר גיוס ומיון של חברה חיצונית ומקצועית.

חברת השמה נותנת לכם נקודות לשיפור ולשימור

אם קורות החיים שלכם לא טובים מספיק או אם בריאיון העבודה קצת פישלתם, בחברת השמה יש מקום לטעויות ואתם תקבלו נקודות לשיפור ולשימור, בניגוד למקומות עבודה בהם יש צ'אנס אחד ויחיד. חיפוש עבודה דרך חברות השמה – הפתרון הטוב ביותר בעברכם בין אם אתם זקוקים לאדם שילווה אתכם בתהליך החשוב ובין אם אתם מחפשים אחר חברה שתנהל את תהליך מציאת המשרה בעבורכם – חברת השמה היא ללא ספק הפתרון בעבורכם. כל מה שנדרש לעשות הוא לשלוח קורות חיים, ומשם לתת לנו להמשיך בשבילכם.

לא נמאס לך לשלוח קורות חיים לכל עבר
ולקבל תשובות שליליות?

הגיע הזמן לקבל ייעוץ והכוונה ראשוניים בחינם
לגבי קורות החיים שלכם!

דילוג לתוכן