חברת אבטחה בחדרה

כאזרחים שומרי חוק במדינה דמוקרטית, השאיפה היא שהמשטרה תמיד תגן עלינו בכל מקום ובכל זמן. עם זאת, במרחבים מסוימים הפתרון הבטוח והיעיל ביותר הוא להיעזר בחברת אבטחה פרטית, וזאת הסיבה שכמעט בכל מקום עבודה גדול תראו נוכחות מסוימת של חברת אבטחה. לחברות אבטחה ישנן מטרות מגוונות, החל משמירה על הסדר הציבורי וכלה במניעה של אלימות, פריצות, הסגת גבול וכדומה.

מטרות חברת שמירה

לחברת שמירה או אבטחה ישנן מספר מטרות עיקריות:

  1. שמירה על הסדר הציבורי במקומות הומי הדם

במרחבים בהם מתקהלים כמות גדולה של אנשים כגון קניונים, פארקים ציבוריים, בתי חולים, מופעים וכדומה יכול להיווצר בלאגן בשל הזרימה הבלתי פוסקת של אנשים. מטרתה של חברת אבטחה היא לשמור על סדר במקומות כאלו ולהוות גורם אליו הקהל יכול לפנות במקרה של מצוקה. כמו כן באירוע ביטחוני או בטיחותי הנוכחות של אנשי אבטחה קריטית לשמירה על הסדר ולפיכך שמירה על ביטחון האנשים.

  1. מניעת פריצות והסגת גבול

מטרה נוספת של חברת אבטחה היא שמירה מפני גנבים, פורצים ובאופן כללי אנשים שאנחנו לא מעוניינים שייכנסו למרחב המאובטח. זה קריטי בעיקר במקומות המחזיקים קופות רושמות המלאות בכסף מזומן, או בכל מקום בו לגנבים יש אינטרס כלכלי להיכנס פנימה.

  1. ביטחון שוטף

תפקידה של חברת אבטחה הוא בין השאר הענקת ביטחון שוטף למי שהיא מאבטחת, בין אם מדובר באבטחה כללית או באבטחת אישים.

כך תבחרו את חברת האבטחה המתאימה

מעוניינים לשכור חברת אבטחה עבור העסק שלכם? אלו הדברים שיש לשים אליהם לב לפני שאתם שוכרים חברה:

  • רישיונות מתאימים: הדבר הראשון שיש לוודא הוא שהחברה מחזיקה ברישיונות הנדרשים. רישיונות אלו כוללים רישיון להחזקת נשק על ידי המאבטחים, הפעלת חדר נשק מטעם משרד המשפטים וגם רישיון מטעם המשרד לביטחון פנים. הוצאת רישיונות אלו היא חובה, ובלעדיהם אסור לחברה לאבטח.
  • ביטוחים: וודאו כי לחברה קיימים ביטוחים העונים לדרישותיכם שכן בכל מקרה לא תידרשו להוצאות רבות במקרה ביטוחי.
  • סוג השירות: יש לבחון מהם השירותים שהחברה מציעה. כך למשל, ישנן חברות אבטחה חמושות או לא חמושות, שירותי מיגון ומצלמות טמ"ס ועוד. יש חברות אבטחה המתמקדות באבטחת מוסדות ציבור, בעוד אחרות מתמחות באבטחת בתי עסק פרטיים וכדומה. יש לבחור חברת אבטחה המתאימה לצרכיכם.
  • מוניטין: חשוב לבדוק את המוניטין של החברה שאתם שוכרים. יש לחפש המלצות וחוות דעת מלקוחות עבר וניתן אף לפנות ללקוחות או לקוחות עבר של החברה למטרה זו.

א.פ.אל כוח אדם ניקיון ושמירה – חברת אבטחה ושמירה בחדרה

א.פ.אל היא מחברות כוח אדם והשמה המובילות בשוק. החברה מתמחה במיון וגיוס כוח אדם לענפים שונים, כולל ענפי האבטחה, התעשייה, לוגיסטיקה וניקיון. מחפש עבודה כמאבטח, או שאתם מחפשים שירותי אבטחה? פנו אלינו עוד היום.

לא נמאס לך לשלוח קורות חיים לכל עבר
ולקבל תשובות שליליות?

הגיע הזמן לקבל ייעוץ והכוונה ראשוניים בחינם
לגבי קורות החיים שלכם!

דילוג לתוכן